Aceasta este o pagină exemplu.
Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dvs., din păcate nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Anumite tipuri de bunuri sunt excluse de la returnare. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole care nu pot fi returnate:
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă a achiziției.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Odată ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și o creditare va fi aplicată automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul dvs. bancar din nou.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi postată oficial.
Contactați apoi banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte de a posta o rambursare.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {E-Mail-Adresse}.
Articole de vânzare
Doar articolele la prețul normal pot fi rambursate, din păcate articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Înlocuim doar articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să-l schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la {E-Mail-Adresse} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.
Dacă articolul a fost marcat ca un cadou la cumpărare și a fost trimis direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, un voucher cadou vă va fi trimis.
Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou când a fost cumpărat, sau dacă donatorul a trimis comanda la el pentru a vă da mai târziu, vom trimite o rambursare donatorului și el va afla despre returnarea dvs.
Pentru a returna produsul, ar trebui să-l trimiteți la: {adresa fizică}.
Sunteți responsabil pentru plata costurilor de expediere pentru returnarea articolului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul returnării va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. înlocuit să vă ajungă, poate varia.
Dacă trimiteți un articol de o valoare mai mare, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmăribil sau să achiziționați o asigurare de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul dvs. returnat.
Contactați-ne la {E-Mail} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.